• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 16 بهمن 1399
کد مطلب : 123768
+
-

کوتاه از حادثه/شلیک مرموز  به دختر 13ساله


به‌دنبال قتل دختر 13ساله آبادان به ضرب گلوله کلت کمری، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.
به گزارش همشهری، شامگاه 14بهمن پیکر غرق خون دختری 13ساله توسط اعضای خانواده‌اش به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شد. پزشکان پس از معاینه اولیه متوجه شدند که این دختر بر اثر اصابت گلوله به پهلویش دچار خونریزی شدید شده و جانش را از دست داده است. در این شرایط ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند. خانواده دختربچه می‌گفتند که دخترشان در حیاط خانه‌شان در روستای خرخره آبادان سرگرم بازی بوده که افرادی ناشناس به او شلیک کرده‌اند. آنها می‌گفتند که ضاربان را ندیده‌اند و از اینکه آنها چه کسانی بوده اند خبر ندارند و از طرفی با کسی دشمنی و خصومت نیز ندارند.
با این اظهارات، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مأموران راهی محل حادثه شدند، اما در تحقیقات از همسایه‌ها هیچ سرنخی به‌دست نیامد. هیچ‌کس متوجه حادثه نشده و ضاربان را ندیده بود. در این شرایط مأموران بار دیگر به تحقیق از خانواده دختر پرداختند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که اظهارات آنها درباره نحوه گلوله خوردن دختر نوجوان و همچنین محلی که او هدف اصابت گلوله قرار گرفته، متفاوت است؛ بنابراین بررسی‌های تخصصی برای کشف راز این تیراندازی مرموز و شناسایی ضارب دختربچه ادامه دارد.

درگیری زن 70ساله با دزدان مسلح 
زن 70ساله وقتی 2دزد مسلح را در خانه‌اش دید با آنها درگیر شد، اما سارقان مسلح او را کتک زدند و پس از سرقت 500میلیون تومانی از خانه‌اش، گریختند. به گزارش همشهری، دوشنبه‌شب گذشته مأموران پلیس آبادان در جریان دستبرد مسلحانه مأموران قلابی به خانه‌ای در کوی ولیعصر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. سرقت توسط 2مرد که لباس مأموران پلیس به داشتند رخ داده بود و آنها بعد از دستبرد 500میلیون تومانی به این خانه سوار بر یک خودروی پراید متواری شده بودند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که در زمان سرقت، زنی 70ساله در خانه تنها بوده است. او در تحقیقات گفت: قرار بود به‌زودی مراسم عروسی پسرم را جشن بگیریم. به همین دلیل حوالی غروب، همگی اعضای خانواده‌ام برای خرید عروسی از خانه خارج شدند و به بازار رفتند. من هم در خانه ماندم و سرگرم تماشای تلویزیون بودم که ناگهان در باز شد و 2مرد وارد شدند. آنها لباس مأموران پلیس را به تن داشتند و وقتی پرسیدم اینجا چه می‌کنید؟ لوله اسلحه کلاشنیکف را روی سرم گذاشتند و تهدید کردند که اگر سر و صدا کنم، شلیک می‌کنند.
این زن ادامه داد: من همیشه مقدار زیادی طلای قدیمی که ارزش زیادی دارند همراهم است و آنها قصد سرقت طلاها را داشتند که با آنها درگیر شدم. اما سارقان مسلح مرا کتک زدند و درحالی‌که بی‌حال شده بودم، همه طلاهایم را به همراه مقداری طلای دیگر که در خانه بود و لوازم باارزش که حدود 500میلیون تومان قیمت داشتند سرقت و فرار کردند.
پس از اظهارات این زن معلوم شد که در زمان سرقت یک خودروی پراید مقابل خانه پارک بوده و دزدان پس از ارتکاب سرقت با استفاده از این خودرو گریخته‌اند. با این اطلاعات، تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از سارقان مسلح و دستگیری آنها آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید